Społeczna odpowiedzialność biznesu w kształtowaniu wizerunku medialnego firmy

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 Następna »

1. Wstęp

Jeśli czegoś nie ma w mediach, to znaczy, że nie istnieje. Te coraz popularniejsze stwierdzenie wykorzystują również przedsiębiorstwa, których obecność w mediach równa się obecności w świadomości konsumentów. Taktyka firm w kształtowaniu opinii na swój temat przybrała ostatnimi czasy formę potrójnej linii przewodzenia, czyli konsensusu pomiędzy interesami pracowników, społeczeństwa i środowiska naturalnego a „maksymalizacją zysku”.

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest rozwiązaniem, które przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują jako element budowania wizerunku medialnego. Mając to na uwadze, celem niniejszej pracy jest wykazanie korelacji pomiędzy CSR-em a marketingiem i PR-em we współczesnym biznesie w kontekście badań na temat postrzegania reklamy przez konsumentów.

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 Następna »